مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-02اقتصادي

راه اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان


شهردار تویسرکان از راه اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان خبر داد و گفت: تکمیل پارک بانوان نیز در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، احسان پیری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ساخت و ساز پروژه زائرسرا حبقوق نبی(ع) پس از چند ساله که راکد بود، مجدد آغاز شد اظهار کرد: پروژه زائرسرا به بخش خصوصی واگذار شد و حدود 150 میلیون تومان برای آن از اعتبارات استانی تخصیص دادیم.

وی با اشاره به انجام جدولگذاری و پیاده روسازی در نقاط مختلف شهر به یک نسبت با حدود 300 میلیون تومان، از تجهیز پارک کودک شهر با امکانات مورد نیاز خبر داد و تاکید کرد: پارک کودک حدود 20 سال بدون امکانات و تجهیزات بود که مجهز شد.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه در آینده نزدیک هم المان این پارک منطبق با بازی های بومی شهرستان نصب خواهد شد، در ادامه بزرگترین پروژه در حال احداث را خیابان 30 متری جنب پارک بانوان با هزینه 980 میلیون تومان دانست و افزود: با افتتاح این پروژه به طول 450 متر و عرض 30 متر یکی از گره های ترافیکی سطح شهر باز می شود.

وی با بیان اینکه حدود 30 سال المان های شهری تویسرکان هیچ تغییری نداشتند برهمین اساس المان میدان آزادی با رعایت نماد سنتی نصب شد خاطرنشان کرد: طرح های شهری در کمیته هایی در حوزه های مختلف با محوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان

راه اندازی پارک سالمندان و کودکان در تویسرکان