مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-02سياسي

توزیع یک هزار پرس غذا در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ملایر


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع یک هزار پرس غذا همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ملایر خبر داد.

- حمید رضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط فعلی کشور برای برگزاری مراسم و تجمع مناسب نیست امسال برگزاری برنامه های ویژه رحلت امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه مانند سال های گذشته نخواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه های ویژه در فضای مجازی در حال برگزاری است گفت: در روز 14 و 15 خرداد در پنج بقعه شاخص شهرستان شامل تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده ابراهیم(ع) طجرسامن، امامزاده عبدالله(ع) مهرآباد و امامزاده علی اصغر(ع) جوکار پیام ها و سخنرانی های امام راحل و مقام معظم رهبری از بلندگوها پخش می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع یک هزار پرس غذا در مناطق حاشیه شهر همزمان با شب پانزدهم خردادماه خبر داد و گفت: این غذاها در راستای انجام نیت مرحوم سیف الدوله توزیع می شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیت های مرحوم سیف الدوله اطعام نیازمندان و روضه خوانی در شب های جمعه هر هفته در مقبره سیف الدوله  است گفت: با توجه به همزمانی شب جمعه با ایام رحلت امام(ره) تعداد غذا در این ایام با رعایت نکات کامل بهداشتی پخت و توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار پرس غذا در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ملایر

توزیع یک هزار پرس غذا در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در ملایر