مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-02اجتماعي

معاون مقصر در مرگ گورخرهای ایرانی عزل شد؛ اما همچنان معاون است +سند


معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان که حدود دو سال پیش به دلیل کوتاهی در پروژه انتقال گورخرهای ایرانی مقصر شناخته و عزل شده بود، همچنان معاون است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اواسط سال 1397 بود که پنج رأس گورخر ایرانی در پروژه انتقال از پارک ملی توران به پارک ملی کویر تلف شدند و این امر، واکنش های متعددی را در رسانه ها به همراه داشت.

عزل معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان به دلیل قصور و کوتاهی در پروژه انتقال گورخر ایرانی مهم ترین خبری بود که آن زمان (نوزدهم مهرماه سال 1397) در رسانه ها منتشر و برجسته شد؛ چنانچه در تصویر و اینجا زیر مشاهده می شود: مدیرکل وقت حفاظت محیط زیست استان سمنان که بعدتر او نیز به دلایل دیگر بازداشت شد، همان زمان از عذرخواهی رسمی و عزل معاون محیط طبیعی محیط زیست استان سمنان به دلیل قصور و کوتاهی در پروژه انتقال گورخر ایرانی خبر داده بود.

عباسعلی دامن گیر ضمن اظهار تأسف بابت تلف شدن پنج رأس گورخر در پروژه انتقال از پارک ملی توران به پارک ملی کویر، از تمام مردم، دوستداران محیط زیست و حیات وحش و مسؤولان سازمان، رسماً عذرخواهی و معاون محیط زیست طبیعی آن استان را از سمتش عزل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مقصر در مرگ گورخرهای ایرانی عزل شد؛ اما همچنان معاون است +سند

معاون مقصر در مرگ گورخرهای ایرانی عزل شد؛ اما همچنان معاون است +سند