مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-02سياسي

الغنوشی درخواست ها برای انحلال پارلمان و برکناری اش را غیرقانونی خواند


رییس پارلمان تونس اعلام کرد که درخواست ها برای انحلال پارلمان و سلب رای اعتماد از وی، مغایر با قانون اساسی است.

- الغنوشی درخواست ها برای انحلال پارلمان و برکناری اش را "غیرقانونی" خواند رییس پارلمان تونس اعلام کرد که درخواست ها برای انحلال پارلمان و سلب رای اعتماد از وی، مغایر با قانون اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راشد الغنوشی، رییس پارلمان تونس در مصاحبه با الجزیره درخصوص درخواست های روزافزون احزاب و شخصیت های سیاسی جهت انحلال پارلمان و سرنگونی دولت گفت: درخواست ها برای انحلال پارلمان خارج از متن قانون اساسی است.

این درخواست ها با چارچوب کنونی شان به عنوان طرح هایی برای برهم زدن ثبات کشور و ایجاد مشکل برای نهادها و جلوگیری از تحقق منافع شهروندان تلقی می شوند.

این طرح ها بر کسی پوشیده نیست و با نقشه های داخلی و منطقه ای جهت به تعطیلی کشاندن روند گذار دموکراتیک در کشور و سرنگونی تجربه منحصر به فرد دموکراسی در یک راستا است.

وی ادامه داد: آنچه که از کمپین های تحریک آمیز در تونس در رسانه های بیگانه ی مشکوک شاهد آن هستیم، گواه دیگری بر رویارویی تونس با طرح های خرابکارانه است.

از اولویت های مردم تونس در حال حاضر، تغییر نظام سیاسی یا انحلال پارلمان نیست، بلکه آنها به دنبال بهبود شرایط معیشتی خود و دست یابی به راه حل هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الغنوشی درخواست ها برای انحلال پارلمان و برکناری اش را غیرقانونی خواند

الغنوشی درخواست ها برای انحلال پارلمان و برکناری اش را غیرقانونی خواند