مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:502020-06-02سياسي

در جلسه امروز رییس کل دادگستری خوزستان با دانشجویان چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، صبح امروز، 13 خرداد مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های خوزستان در نشستی صمیمی میزبان حجت الاسلام صادق مرادی، - وی افزود: بخشی از این نارضایتی نیز به برخورد قضات برمی گردد و البته نوع برخورد قضات نیز تحت تاثیر تعداد بالای پرونده ها در استان است؛ در حالت عادی یک قاضی باید 4 پرونده را بررسی کند، اما در استان ممکن است یک قاضی 12 گذرونده را در دست داشته باشد، اما قطعا این موضوع قابل چشم پگشی نیست و شخصا برخورد خواهم کرد.

رییس کل دادگستری استان خوزستان در خصوص قاچاق در استان گفت: اگر ما بعنوان قوه قضاییه با دانه درشت ها برخورد کنیم، مشکل کوله بران نیز حل می شود.

وی در خصوص پرونده های منطقه آزاد اروند اظهار کرد: ما دو پرونده از منطقه آزاد اروند در حال رسیدگی داریم که در مرحله دادسرا است و در حال کارشناسی است؛ مدارکی ارائه شده که کارشناسان ما در حال بررسی آن ها هستند.

هم سازمان بازرسی و هم دادگستری استان ورود کرده است.

حجت الاسلام مرادی در پاسخ به سوال دانشجویی در خصوص پرونده امیدیه گفت: پرونده امیدیه، پرونده ی ساده ای است، اما خلاصه پرونده اینکه هم همکار ما در دستگاه قضایی باید بهتر عمل می کرد و هم در آن طرف قضیه آقایان کمی تندروی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه امروز رییس کل دادگستری خوزستان با دانشجویان چه گذشت؟

در جلسه امروز رییس کل دادگستری خوزستان با دانشجویان چه گذشت؟