مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-02سياسي

بررسی آتش سوزی برخی مراتع و جنگل ها و حادثه تلخ مرگ زن آلونک نشین و مستضعف کرمانشاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مروری بر اخبار مهم هفته گذشته، رای گیری برای انتخاب اعضای کمیسیون امور زیربنایی و محیط زیست حزب، بحث و بررسی درباره شروع به کار مجلس جدید و انتخابات هیات رییسه آن و آتش سوزی برخی مراتع و جنگل ها از جمله موارد بررسی .

- جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، عصر دیروز به صورت مجازی و با ریاست علی شکوری راد، دبیرکل حزب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مروری بر اخبار مهم هفته گذشته، رای گیری برای انتخاب اعضای کمیسیون امور زیربنایی و محیط زیست حزب، بحث و بررسی درباره شروع به کار مجلس جدید و انتخابات هیات رییسه آن و آتش سوزی برخی مراتع و جنگل ها از جمله موارد بررسی شده در جلسه سه ساعته دیروز فتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی بود.

درباره حادثه تلخ مرگ زن آلونک نشین و مستضعف کرمانشاهی، در پی تخریب سرپناهش از سوی شهرداری این شهر، اعضای دفتر سیاسی ضمن اظهار تأسف از این حادثه، بر مسوولیت حاکمیت برای رسیدگی به امور شهروندانی که فقر و نداری آن ها نشان روشنی از بی عدالتی اجتماعی است، تأکید کردند.

به عقیده اعضاء دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، این قبیل بی عدالتی ها در هیچ مرام فلسفی و اجتماعی مورد تایید نیست و آن را تنها ذیل مفهومی به نام فساد و نابرابری محض می توان تحلیل کرد که شایسته رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آتش سوزی برخی مراتع و جنگل ها و حادثه تلخ مرگ زن آلونک نشین و مستضعف کرمانشاهی

بررسی آتش سوزی برخی مراتع و جنگل ها و حادثه تلخ مرگ زن آلونک نشین و مستضعف کرمانشاهی