مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-02سياسي

توطئه های دشمنان با هدایت رهبر انقلاب به فرصت تبدیل شده است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:تحقق شعار سال در گرو همراهی و همدلی همه ارکان نظام است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:تحقق شعار سال در گرو همراهی و همدلی همه ارکان نظام است.

علی مصطفوی امروز سه شنبه 13 خرداد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب به توانمندیها و ظرفیت های این شهرستان برای توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: همراهی و همدلی همه ارکان نظام لازمه تحقق شعار سال است.

وی همچنین با اشاره به توجه به تقسیمات کشوری در دولت تدبیر و امید، گفت: در سال گذشته در آذربایجان غربی 6 نقطه روستایی به شهر ارتقا یافت و در طول 9 ماه گذشته نیز 2 روستا در استان شامل فیرورق در خوی و بکتاش در میاندوآب به بخش ارتقا یافت و بزودی بخشداری بکتاش ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: همچنین امسال ارتقای 7نقطه را به شهر در استان به وزارت کشور پیشنهاد داده ایم که پس از بررسی های بیشتر جهت تصویب به هیات دولت ارجاع می شود و هر چقدر خدمات زیادی به این نحو به روستا کشیده شود، شاهد مهاجرت مردم به شهرها نخواهیم بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه آن حضرت سه کار مهم را انجام دادند که هیچ کسی جرات انجام آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمنان با هدایت رهبر انقلاب به فرصت تبدیل شده است

توطئه های دشمنان با هدایت رهبر انقلاب به فرصت تبدیل شده است