مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 15:152020-06-02سياسي

خدمات درمانی متناسب با میزان شیوع کرونا در مینوشهر نیست


شهردار مینوشهر از کمبود پزشک و کم بودن تعداد نمونه گیری های انجام شده تشخیص کرونا در این شهر به نسبت جمعیت آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هاشم سیاحی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: در مینوشهر 50 مورد نمونه گیری انجام شده است که از این تعداد 21 مورد مثبت بوده است.

وی به خارج شدن درمانگاه امام علی از لیست مراکز درمانی 16 ساعته اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مینوشهر در زمانی که مینوشهر وضعیت سفید داشت 16 ساعته بود اما این مرکز اکنون و در شرایطی که مینوشهر وضعیت قرمز دارد 16 ساعته نیست و برای جمعیت 10 هزار نفره مینوشهر تنها یک پزشک وجود دارد.

وی از کم بودن میزان نمونه گیری های انجام شده بر اساس جمعیت مینوشهر نیز انتقاد کرد و گفت: در مینوشهر تنها 50 نمونه تشخیص کرونا اخذ شده است که از این تعداد 10 تا 15 مورد از جرف بوده است.

وی افزود: وضعیت آماری موارد مثبت ابتلاء به کووید – 19 به نسبت تعداد نمونه گیری های انجام شده مناسب نیست که بر همین اساس می توان پیش بینی کرد موارد ابتلای قطعی می تواند بیشتر از این تعداد باشد.

اسفندیار تمی بخشدار مینوشهر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساکنان روستای جرف از توابع خرمشهر از خدمات مینوشهر استفاده می کنند، افزود: نخستین مورد ابتلاء به کرونا که در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی متناسب با میزان شیوع کرونا در مینوشهر نیست

خدمات درمانی متناسب با میزان شیوع کرونا در مینوشهر نیست