مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-02سياسي

اعتبارنامه محمدصالحی، منتخب فریدن تأیید شد


اعتبارنامه منتخب فریدن در مجلس شورای اسلامی از بررسی های صورت گرفته به تأیید شعبه 10 بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس، رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از آغاز به کار مجلس یازدهم، در روز شنبه اعتبارنامه 273 نماینده قرائت شد و به تصویب رسید و تنها تأیید اعتبارنامه سه منتخب سید کاظم دلخوش از صومعه سرا، غلامرضا تاج گردون منتخب گچساران و همچنین حسین محمدصالحی منتخب فریدن از سوی شعب اعلام نشد.

در ادامه منتخب فریدن اعتراض خود را اعلام کرده و این اعتراض در شعبه 10 بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شعبه 10 بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس در این بار اظهار کرد: شعبه دهم برای بررسی اعتبارنامه حسین محمدصالحی فرصتی 3 روزه داشت، به همین دلیل و برای اطمینان بیشتر نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده علیه این نماینده، 3 نفر را مأمور استعلام گزارش ها کرد.

وی افزود: این استعلام ها به دست آمد و امروز صبح در جلسه شعبه دهم رأی گیری صورت گرفت، در نشست مذکور آقای محمدصالحی و خانم الهیان مفصل توضیحات خود را در بررسی اعتبارنامه بیان کردند و در نتیجه رأی ‎گیری جلسه امروز حسین محمدصالحی رأی اعتماد گرفت.

گفتنی است، زهره الهیان نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس در رابطه با منتخب فریدن عنوان کرده بود: آقای محمدصالحی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارنامه محمدصالحی، منتخب فریدن تأیید شد

اعتبارنامه محمدصالحی، منتخب فریدن تأیید شد