مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 17:552020-06-02اقتصادي

کم آبی مردم منطقه مشکین دشت را کلافه کرد/راه حل مسؤولان خرید پمپ و مخزن آب است!


معضل کم آبی همواره در فصل گرما گریبانگیر مردم منطقه مشکین دشت می شود که پس از گذر چندین سال از مشکل تا کنون راه ل طولانی مدت اجرایی نشده است و مسؤولان پیشنهاد خرید و نصب مخزن و پمپ آب به شهروندان می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در فردیس، هر سال با شروع فصل گرما، افت فشار و قطعی آب در مناطق مختلف  مشکین دشت بیداد می کند.

در اوج گرمای تابستان مردم برخی محلات این شهر، گاهی یک یا چند روز بی آب هستند و هرساله  پیگیری از مسؤولان، جز صرفه جویی در مصرف آب، فرسودگی شبکه ها و نصب مخزن پاسخی ندارد.

نشست امروز شورای اسلامی شهر مشکین دشت با حضور جمعی از اهالی منطقه باغ کاشانی و مدیر و معاون آبفای مشکین دشت و محمد شهر برگزار شد تا شاید نمایندگان مردم بتوانند برای رفع این مشکل، راه حل مناسبی بیابند.

خانم خباز یکی از اهالی که در صحن شورا حاضر شده می گوید: خانه ام یک طبقه است؛ پمپ داریم ولی مخزن نصب نکردیم و هر روز معمولا از 9 صبح تا 3صبح روز بعدی، آب قطع است.

خانمی دیگر که در آپارتمانی 8 واحدی زندگی می کند می گوید: با وجود پمپ و مخزن ذخیره، آب نداریم و هر روز مجبورم دوتا بچه هایم را به منزل خاله و عمه شان بفرستم.

نمایندگان مردم در پارلمان شهری مشکین دشت نیز بر  بحران بی آبی هر ساله اعتراض دارند و اتصال به شبکه آب های سطحی و استفاده از آب سد طالقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی مردم منطقه مشکین دشت را کلافه کرد/راه حل مسؤولان خرید پمپ و مخزن آب است!

کم آبی مردم منطقه مشکین دشت را کلافه کرد/راه حل مسؤولان خرید پمپ و مخزن آب است!