مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 20:302020-06-02اجتماعي

مهلت یک هفته ای به راهداری برای شروع عملیات زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد


معاون استاندار لرستان ضرب الاجل یک هفته ای برای آغاز عملیات اجرایی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد تعیین کرد تا راهداری لرستان و پیمانکار پروژه موظف به رفع این نقطه حادثه خیز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقطه حادثه خیز مقابل پادگان مهندسی بروجرد در سال های اخیر معضلاتی به وجود آورده است که اعتراض شهروندان را نسبت به تصادفات رخ داده در این نقطه در پی داشته است.

وقوع تصادفات جاده ای مکرر و نبود پل زیر گذر یا دوربرگردان در این محل از عللی بود که دست اندرکاران وقت را به این فکر وا داشت تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل چاره ای بیاندیشند.

لذا در سال 97، فرماندار وقت بروجرد با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و فرماندهی پادگان مهندسی بروجرد جلساتی مبنی بر بررسی نقطه حادثه خیز و تعیین تکلیف و تأمین اعتبارات لازم برگزار کردند که تا به امروز این اقدامات با کش و قوس هایی مواجه بوده و ساخت زیر گذر پادگان مهندسی به عنوان گزینه مطرح هنوز عملیاتی نشده است.

تغییر مسیر لوله گاز و فیبرنوری در محل اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: آخرین وضعیت عملیات اجرایی در نقطه حادثه خیز برای ایجاد پل زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد این است که شرکت گاز و مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای به راهداری برای شروع عملیات زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد

مهلت یک هفته ای به راهداری برای شروع عملیات زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد