مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 20:352020-06-02اجتماعي

سوله انبار امدادی با مشارکت نیک اندیشان در زرین دشت احداث می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: با توجه به مسافت طولانی شهرستان زرین دشت تا مرکز استان فارس، احداث سوله انبار امدادی برای تجهیزات، - حسین درویشی در سفر خود به شهرستان زرین دشت طی گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در شرایط فعلی، زمینه مشارکت خیرین در طرح های هلال احمر در زرین دشت فراهم شده است.

وی ضمن قدردانی از نیک اندیش زرین دشتی - صفر قربانی - جهت اعلام آمادگی وی برای تامین بخشی از هزینه های احداث سوله انبار امدادی در این شهرستان تاکید کرد: به محض حل مشکلات پیش روی زمین برای احداث این سوله، جمعیت هلال احمر استان فارس کلنگ احداث این پروژه را به زمین خواهد زد.

درویشی به مشکلات فراروی ساختمان جدیدالاحداث  هلال احمر زرین دشت اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه جانمایی ساختمان هلال احمر زرین دشت کاملا غیرکارشناسی بوده و این بنا در مسیر سیل احداث شده است .

مدیرعامل جمعیت هلال اهمر استان فارس بیان کرد: هلال احمر در زمان وقوع حوادث نظیر سیل باید آمادگی کامل برای امدادرسانی داشته باشد در حالی که در زرین دشت  با وقوع بارش های شدید باران باید اول به ساختمان این اداره امدادرسانی شود .

  وی با انتقاد از نحوه ساخت و فنداسیون ساختمان این جمعیت در شهرستان زرین دشت یادآور شد: در ساخت این بنا، نکات مهندسی رعایت نشده و حتی ارتفاع فند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوله انبار امدادی با مشارکت نیک اندیشان در زرین دشت احداث می شود

سوله انبار امدادی با مشارکت نیک اندیشان در زرین دشت احداث می شود