مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 21:302020-06-02ورزشي

موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم / در قاب تلویزیون جایی نداریم


مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان با بیان این که در شرایط فعلی موافق برگزاری ادامه لیگ نیستم، گفت: هدف ما از برگزاری یک رقابت، سلامتی ورزشکاران است و اگر با برگزاری ادامه لیگ، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان با بیان این که در شرایط فعلی موافق برگزاری ادامه لیگ نیستم، گفت: هدف ما از برگزاری یک رقابت، سلامتی ورزشکاران است و اگر با برگزاری ادامه لیگ، خدای ناکرده تنها یک نفر به کرونا مبتلا شود، در واقع از هدف اصلی مان چشم پوشی کرده ایم.

زهرا عبدالوند در گفت وگو با ایسنا، در ابتدا در خصوص اولین حضور تیم آویسا خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: واقعا تجربه جدیدی برای من بود اما امیدوارم در سال های آینده مسئولان نگاه بهتری به فوتبال بانوان داشته باشند تا فوتبال بانوان بهتر دیده شود.

موافق ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان نیستم وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی که همچنان با ویروس کرونا مواجه ایم، موافق از سرگیری لیگ برتر هستید؟ گفت: موافق برگزاری ادامه لیگ نیستم.

باتوجه به این که با شیوع کرونا، بیشتر استان ها درگیر این ویروس هستند و خوزستان نیز همچنان وضعیت قرمز دارد باید این نکته مدنظر باشد که هدف ما از برگزاری یک رقابت، سلامتی ورزشکاران است و اگر با برگزاری ادامه لیگ، تنها یک نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم / در قاب تلویزیون جایی نداریم

موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم / در قاب تلویزیون جایی نداریم