مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 00:102020-06-02اجتماعي

واکاوی مشکلات آموزش مجازی در کشور/ استفاده از ظرفیت سامانه «شاد» برای سال آینده


معاون مرکز ملی فضای مجازی دربررسی نقاط قوت و ضعف سیستم آموزش مجازی دانشگاهیان و دانش آموزان در دروان کرونا گفت: در زمان استفاده از سامانه «شاد» ترافیک پیام رسانهای خارجی به شدت کاهش می یابد.

- معاون مرکز ملی فضای مجازی دربررسی نقاط قوت و ضعف سیستم آموزش مجازی دانشگاهیان و دانش آموزان در دروان کرونا گفت: در زمان استفاده از سامانه شاد ترافیک پیام رسانهای خارجی به شدت کاهش می یابد.

خبرگزاری مهر ، گروه دانش و فناوری؛ معصومه بخشی پور: پس از آن که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی دانشگاه ها و مدارس کشور شد، دولت برای جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان سازوکارهایی را با محوریت آموزش از راه دور و آموزش مجازی در پیش گرفت.

در آن زمان وزارت علوم پس از مواجهه با چالش چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی در بحران کرونا، طرح جایگزینی آموزش الکترونیکی و غیرحضوری را بر پایه فضای وب به جای آموزش حضوری، درنظر گرفت و وزارت آموزش و پرورش نیز بستر پیام رسان های داخلی و نیز اپلیکیشن شاد را برای این موضوع انتخاب کرد؛ البته اجرای این سازوکارها با کمبودها و انتقاداتی همراه شد.

کارشناسان معتقدند که هرچند شیوه آموزش مجازی، محصلان را در مسیر جدیدی در حوزه آموزش قرار داده و حرکت مثبتی به شمار می رود، اما نبود زیرساختهای آموزش مجازی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی مشکلات آموزش مجازی در کشور/ استفاده از ظرفیت سامانه «شاد» برای سال آینده

واکاوی مشکلات آموزش مجازی در کشور/ استفاده از ظرفیت سامانه «شاد» برای سال آینده