مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-03سياسي

کمک رسانی 350 میلیونی یک گروه جهادی/ از تولید آبمیوه تا اهدای سبدکالا


مسئول گروه جهادی شهدای باغ فیض از کمک 350 میلیونی این گروه جهادی به مردم خبر داد گفت: این گروه در ایام شیوع ویروس کرونا به تولید آبمیوه برای بیماران و کادر درمانی پرداخت و در رزمایش همدلی نیز سبدکالا به نیازمندان داد.

- مهرداد خان باباخانی فرمانده بسیج پایگاه بسیج شهید علی ناطق نوری مسجد جامع باغ فیض و مسئول گروه جهادی شهدای باغ فیض در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این گروه جهادی در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: اعضای این گروه جهادی و بسیجیان در چندین مرحله گندزدایی و ضدعفونی سطوح عمومی منطقه باغ فیض را اجرایی کردند.

تولید  120 هزار بطری آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی وی با اشاره به اینکه از روز 5 فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه کارگاه تولید آبمیوه طبیعی برای بیماران و کادر درمانی را برپا کردیم گفت: در مجموع طی حدود یک ماه 120 هزار بطری آبمیوه طبیعی شامل آب هویج، گلابی و سیب تهیه و میان بیمارستان های محل بستری بیماریان کرونایی در تهران، ورامین، پاکدشت و پیشوا ارسال کردیم که برای این امر حدود 100 میلیون تومان پول مردم کمک رسانی کردند.

اهدای 500 سبد ارزاق به ارزش 450 هزارتومان خان باباخانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در قالب رزمایش همدلی افزود: این گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی 350 میلیونی یک گروه جهادی/ از تولید آبمیوه تا اهدای سبدکالا

کمک رسانی 350 میلیونی یک گروه جهادی/ از تولید آبمیوه تا اهدای سبدکالا