مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-03سياسي

امام خمینی(ره)، بشریت را از «بردگیِ مدرن» نجات داد


یک عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: امام خمینی(ره) توانست با درایت و شجاعت و فقاهت مثال زدنی، بشر امروزی را از بردگی مدرن نجات دهد.

- ایسنا/اصفهان یک عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: امام خمینی(ره) توانست با درایت و شجاعت و فقاهت مثال زدنی، بشر امروزی را از بردگی مدرن نجات دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی سپاهی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اندیشه های امام خمینی(ره) و لزوم عملی شدن این اندیشه ها در جامعه امروز، اظهار کرد: همان طور که در هر زمانی نیاز داریم آموزه ها و گزاره های اصیل دینی را از منابع عقلی و نقلی بازاندیشی و نواندیشی کنیم و متناسب با هر زمان به سؤالات مردم و جوانان جواب بدهیم شاید بتوان همین تعبیر را در خصوص امام خمینی (ره) کرد.

وی افزود: این شخصیت بزرگ بعد از گذشت 1400 سال از اسلام و بعد از بلاهای مختلفی که بعد از رحلت پیامبر اسلام (ص) و بعد غیبت کبری بر سر مسلمانان و شیعیان آمده بود خداوند این توفیق را به امام راحل داد تا یک نگاه فراگیر و جامع و اجتماعی به اسلام داشته باشند و بتوانند با مبارزه و روشنگری های معقول و خالصانه خودشان ملتی را همراه خود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره)، بشریت را از «بردگیِ مدرن» نجات داد

امام خمینی(ره)، بشریت را از «بردگیِ مدرن» نجات داد