مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-03پزشكي

کرونا در جوانرود «جولان» می دهد/ «بی توجهی» مردم عامل اصلی تشدید شیوع


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود، گفت: انجام هر عمل غیر بهداشتی موجب نتایج فاجعه باری می شود؛ متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه «روبوسی» و تبریک عید فطر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رستگار یوسفی در جلسه ستاد مدیریت کرونا این شهرستان، در خصوص تمهیدات ویژه و اقدامات پیشگیرانه علیه شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: نیروی انتظامی و هلال احمر به صورت جدی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل نمایند و کلیه سوییت ها و مکان های اقامتی باید در ایام تعطیلات بسته شوند.

وی افزود: تمام صنوف شهرستان باید به صورت جدی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و امامان جمعه و جماعت از طریق مساجد مردم را از خطر این بیماری آگاه کنند و به مردم توصیه شود به اطلاعیه های بهداشت و درمان توجه نمایند.

همچنین دکتر مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در این نشست، بیان داشت: انجام هر عمل غیر بهداشتی موجب نتایج فاجعه باری می شود؛ متاسفانه یکی از عوامل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه روبوسی و تبریک عید فطر بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر عوامل، حضور مسافران و گردشگران در تفرجگاه ها و بازارهای شهر بوده است، از طرف دیگر حضور خود مردم منطقه در دامنه طبیعت و رعایت نکردن فاصله فیزیکی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در جوانرود «جولان» می دهد/ «بی توجهی» مردم عامل اصلی تشدید شیوع

کرونا در جوانرود «جولان» می دهد/ «بی توجهی» مردم عامل اصلی تشدید شیوع