مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-03سياسي

بازگشایی طرح های ساحلی شمال کشور از 15 خرداد


رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از بازگشایی طرح های ساحلی شمال کشور از 15 خردادماه خبر داد و گفت: مردم سعی کنند از سواحلی برای شنا استفاده کنند که ناجیان غریق در آن جا مستقر هستند.

- رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از بازگشایی طرح های ساحلی شمال کشور از 15 خردادماه خبر داد و گفت: مردم سعی کنند از سواحلی برای شنا استفاده کنند که ناجیان غریق در آن جا مستقر هستند.

ایلخان نوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو از امروز رییسان هیات های شمال کشور و منجیان غریق آماده هستند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند به همین خاطر پس از بازگشایی 98 طرح ساحلی از 15 خردادماه، 1500 تا 2000 منجی در سواحل مازندران و گیلان مستقر خواهند بود تا بتوانند احتمال بروز خطرات را کاهش دهند.

او ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای خردادماه تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر این که فردی در شمال کشور دچار سانحه شده باشد نداشتیم و شرایط خوبی تا به امروز به ما گزارش شده است.

امیدوارم که این روند تا پایان تابستان به همین شکل ادامه داشته باشد و ما گزارشی از مرگ و میر دریافت نکنیم.

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق درباره ی میزان خسارت وارد شده به این فدراسیون از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز تصریح کرد: آن چیزی که مسلم است در سه چهار ماه گذشته به دلیل تعطیلی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی طرح های ساحلی شمال کشور از 15 خرداد

بازگشایی طرح های ساحلی شمال کشور از 15 خرداد