موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-03اجتماعي

امکان پذیرایی از مسافر در سی سخت نیست/اماکن و فضا ها در دست تعمیر است


در حال حاضر به دلایلی امکان پذیرایی از مسافر در سی سخت نیست.

- علی فرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیسخت با اشاره به شرایط کلی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد و شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: متاسفانه هر چند استان در این 3 ماه وضعیت بهتری نسبت به کل کشور داشت اما روز گذشته آمار نگران کننده ای از استان داشتیم.

شهردار سی سخت گفت: کرونا موجب شد تا نتوانیم از مردم خوب کشورمان در شهر توریستی سی سخت در این مدت اخیر استقبال کنیم و در آینده با رفع این ویروس تمام قد در خدمت مردم و مسافارن و گردشگران از اقصی نقاط کشور خواهیم بود.

شهردار سی سخت به وضعیت کنونی اماکن گردشگری شهر سی سخت و نوع خدمات دهی به مسافران اشاره کرد و گفت: کماکان قادر به خدمات دهی به مسافران و گردشگران نیستیم چرا که بعد از شیوع کرونا همه اماکن و فضاها را در دست تعمیر و مرمت قرار دادیم.

شهردار سی سخت گفت: کرونا هر چند که ضررهای زیادی به گردشگری و صنعت و کسب و کار وارد کرد اما مزیت آن فرصتی بود که برای بازسازی و ساماندهی اماکن گردشگری و تفریحی گذاشت و ما نیز از این فرصت استفاده کردیم.

فرد افزود: در حال حاضر هیچ یکی از اماکن و رستوران ها خدمات دهی ندارند و در اولین فرصت بعد از گذر از وضعیت شیوع ویروس خدمات دهی خود را آغاز خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پذیرایی از مسافر در سی سخت نیست/اماکن و فضا ها در دست تعمیر است

امکان پذیرایی از مسافر در سی سخت نیست/اماکن و فضا ها در دست تعمیر است