مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-03فناوري

آمارهای جدید و جالب درباره اینستاگرام


آگاهی از اطلاعات و آمارهای مربوط به شبکه های اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام همواره برای خیل عظیمی از کاربران جالب بوده و طرفدار زیادی داشته است.

- آگاهی از اطلاعات و آمارهای مربوط به شبکه های اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام همواره برای خیل عظیمی از کاربران جالب بوده و طرفدار زیادی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینستاگرام که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود و توانسته نظر و و توجه خیل عظیمی از کاربران فضای مجازی را به سمت و سوی خود جلب کند، در سال های اخیر با افزودن قابلیت های جدید رشد بیشتری را از لحاظ جذب کاربر و محبوبیت در جهان آن تجربه کرده است.

در گزارشی که در وبسایت blog.

hootsuite آمده است، به آمار و اطلاعات جالبی درباره اینستاگرام اشاره شده است که اطلاع از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

1.

بالغ بر 1 میلیارد نفر کاربر هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند در واقع اینستاگرام بعد از فیس بوک دومین شبکه اجتماعی بزرگ و پرطرفدار از لحاظ تعداد کاربران فعال در ماه به شمار می رود.

2.

بالغ بر 500 میلیون کاربر هر روزه از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می کنند این قابلیت که حدوداً سه سال پیش به این شبکه اجتماعی افزوده شد، از همان ابتدا مورد استقبال بی نظیر کاربران قرار گرفت به گونه ای که هم اکنون تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای جدید و جالب درباره اینستاگرام

آمارهای جدید و جالب درباره اینستاگرام