مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-03بين الملل

دوحه: غلبه قطر بر تحریم ها در شرایط کرونا برای جهانیان مشهود است


معاون وزیر خارجه قطر ضمن برشمردن کمک های قطر به دنیا در شرایط همه گیری کرونا گفت که کشورش پیامدهای اقتصادی بحران خلیج فارس را که هیچ برنده ای ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لولوه الخاطر معاون وزیر خارجه قطر گفت که قطر در شرایط شیوع ویروس کرونا در دنیا با وجود اینکه محاصره علیه آن تحمیل شده اما محموله های فوری پزشکی و بشردوستانه به 21 کشور دنیا ارسال کرد و یک میلیون و هشتصد هزار مسافر را سالم به کشورشان بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه القدس العربی، الخاطر در جریان مشارکت خود در یک جلسه بحث و گفت وگو از راه دور در مورد روابط میان حوزه خلیج فارس با اروپا گفت: تلاش های بین المللی قطر برای مقابله با بیماری همه گیر کرونا با وجود محاصره و محدودیت هایی که برای گذرگاه های هوایی آن اعمال شده برای همه جهانیان مشهود است .

وی تاکید کرد: در طول این مدت اخیر، قطر محموله های فوری پزشکی و بشردوستانه را به 21 کشور ارسال کرده است و خطوط هوایی قطر هم یک میلیون و هشتصد هزار مسافر را سالم به کشورهایشان بازگرداند در حالی که اغلب شرکت های هواپیمایی دنیا کار خود را متوقف کرده بودند .

الخاطر گفت: قطر هواپیماهای باری حامل کمک به چندین کشور از جمله چین، هند، ایران،کویت، لبنان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، آلمان، لهستان، انگلستان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوحه: غلبه قطر بر تحریم ها در شرایط کرونا برای جهانیان مشهود است

دوحه: غلبه قطر بر تحریم ها در شرایط کرونا برای جهانیان مشهود است