مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-03سياسي

نگاه متعالی و مترقی امام خمینی (ره) به مقوله تعلیم و تربیت را فراموش نخواهیم کرد


وزیر آموزش وپرورش در پیام تسلیتی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی تاکید کرد: نگاه متعالی و مترقی امام خمینی (ره) به مقوله تعلیم و تربیت را فراموش نخواهیم کرد و در در امتداد این مسیر نورانی گام بر خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،وزیر آموزش وپرورش در پیام تسلیتی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی تاکید کرد: نگاه متعالی و مترقی امام خمینی (ره) به مقوله تعلیم و تربیت را فراموش نخواهیم کرد و در در امتداد این مسیر نورانی گام بر خواهیم داشت.

در این پیام محسن حاجی میرزایی با اشاره قدم نهادن انقلاب اسلامی در گام دوم خود، اظهار کرد: در سی و یکمین سالگرد ارتحال آن عزیز سفرکرده نیازمند بازخوانی گفتمان و آموزه های حیات بخش امام خمینی (ره) و تأکید بسیار به اصول و ارزش های والای آن هستیم که رمز و راز بقاء و تکامل خط و اندیشه امام (ره) در وحدت و همدلی است.

متن پیام وزیر آموزش وپرورش به شرح زیر است: سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیمه خردادماه هرسال یادآور به سوگ نشستن ملت بزرگوار ایران در غم فراق معمار کبیر و مبارز خستگی ناپذیری است که انقلاب اسلامی ایران را به عنوان رستاخیز و رویداد قرن بیستم با تکیه بر فرهنگ عاشورا به جهانیان معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه متعالی و مترقی امام خمینی (ره) به مقوله تعلیم و تربیت را فراموش نخواهیم کرد

نگاه متعالی و مترقی امام خمینی (ره) به مقوله تعلیم و تربیت را فراموش نخواهیم کرد