مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-03سياسي

امام خمینی دین اجتماعی را احیا کرد/مسلمانی در نگاه امام


امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه امام دین اسلام را در اجتماع پیاده کرد، گفت: اگر از کشورهای غربی ندای یا روح الله به گوش می رسد به خاطر شناخت مسیر بی بدیل امام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در بویین میان دشت اظهار داشت: پیمودن مسیر انقلاب امام باعث می شود تا حیات دینی و مذهبی ما بیمه و تضمین شود و مطمئن می شویم که حیات دینی ما به حیات واقعی و طیبه خواهد رسید، اگر از کشورهای غربی ندای یا روح الله و اسم سرداران به گوش می رسد به خاطر شناخت مسیر بی بدیل امام است.

وی افزود: بیش از یک هزار سال نگذاشتند امامان حاکمیت جامعه اسلامی را عهده دار باشند، اداره دین در مسیری قرار گرفت که دین تضعیف شد و اجتماعی نبود، اکنون با گذشت چهل سال از انقلاب امام برخی هنوز فکر می کنند اداره جامعه اسلامی باید در دست سکولار غرب باشد در صورتی که اسلام، اسلام نیست مگر اینکه در اجتماع حضور داشته باشد، با وجود امام دین در اجتماع حضور پیدا می کند.

مسلمانی در نگاه امام معنای جدیدی پیدا کرد امام جمعه بویین میاندشت گفت: اگر ادارات و نهادها و تمام آموزشگاه های ما اسلامی شدند آن موقع باید ادعای مسلمانی کنیم، قبل از انقلاب برخی ادعای مسلمانی با دیدگاه اسلام غربی داشتند اما بعد از انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی دین اجتماعی را احیا کرد/مسلمانی در نگاه امام

امام خمینی دین اجتماعی را احیا کرد/مسلمانی در نگاه امام