مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-03سياسي

سیره امام خمینی (ره) تنها راه توسعه کشور است


یک استاد حوزه و دانشگاه قم در مراسم بزرگداشت 15 خرداد یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب از سوی دست اندرکاران، گفت: سیره امام خمینی (ره) تنها راه توسعه همه جانبه کشور است و باید ملاک عمل مسئولان نظام قرار گیرد.

- ایسنا/یزد یک استاد حوزه و دانشگاه قم در مراسم بزرگداشت 15 خرداد یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب از سوی دست اندرکاران، گفت: سیره امام خمینی (ره) تنها راه توسعه همه جانبه کشور است و باید ملاک عمل مسئولان نظام قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی فرشاد شامگاه گذشته 13 خرداد در مراسم بزرگداشت 15 خرداد که با حضور مسئولان ارشد استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد برگزار شد، با بیان این که ارزش های معمار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه ایران را در بین کشورهای منطقه بالا برده است، اظهار کرد: تبیین ابعاد مختلف امام خمینی(ره) بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان انقلاب از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران است.

وی انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا و ایثارگری نخبگان دینی و سیاسی دانست و افزود: پاسداری از ارزش های دینی و انسانی انقلاب جز با پیروی همه جانبه از ولایت فقیه مقدور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره امام خمینی (ره) تنها راه توسعه کشور است

سیره امام خمینی (ره) تنها راه توسعه کشور است