مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-03سياسي

میاندوآب ظرفیت ویژه برای توسعه پایدار دارد/تبدیل 7 منطقه به شهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:شهرستان میاندوآب ظرفیت های ویژه ای به خصوص در بخش کشاورزی برای توسعه پایدار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفوی ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب اظهارکرد: یکی از راه ها برای تحقق شعار سال، توجه به مهاجرت معکوس است و اگر در روستاها به امر کشاورزی و دامداری و یا سایر تولیدات کشاورزی توجهی شود جهش تولید بالا می رود و در شهرستان میاندوآب نیز به با توجه به ظرفیت آن این مهم به یقین و به تبع توجه و حمایت ویژه مسؤولان تحقق می یابد.

وی همچنین با اشاره به توجه به تقسیمات کشوری در دولت، گفت: سال گذشته در آذربایجان غربی شش نقطه روستایی به شهر ارتقا یافت و در طول 9 ماه گذشته نیز دو روستا در استان شامل فیرورق در خوی و بکتاش در میاندوآب به بخش ارتقا یافت و بزودی بخشداری بکتاش ایجاد می شود.

هفت منطقه به شهر تبدیل می شود مصطفوی اضافه کرد: همچنین امسال ارتقای هفت نقطه را به شهر در استان به وزارت کشور پیشنهاد داده ایم که پس از بررسی های بیشتر جهت تصویب به هیئت دولت ارجاع می شود و هر چقدر خدمات زیادی به این نحو به روستا کشیده شود، شاهد مهاجرت مردم به شهرها نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میاندوآب ظرفیت ویژه برای توسعه پایدار دارد/تبدیل 7 منطقه به شهر

میاندوآب ظرفیت ویژه برای توسعه پایدار دارد/تبدیل 7 منطقه به شهر