مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-03بين الملل

دولت وفاق ملی لیبی رسما آغاز عملیات آزادسازی فرودگاه طرابلس را اعلام کرد


دولت وفاق ملی لیبی رسما آغاز عملیات آزادسازی فرودگاه طرابلس را که به اشغال نیروهای تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی درآمده است، اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش لیبی روز چهارشنبه رسما از آغاز عملیات آزادسازی فرودگاه طرابلس از شبه نظامیان ژنرال خلیفه حفتر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ترکیه، محمد قنونو سخنگوی ارتش لیبی امروز در حساب کاربری عملیات برکان الغضب در فیس بوک گفت: ما رسما از آغاز نبرد آزادسازی فرودگاه خبر می دهیم .

وی افزود: دستورالعمل ما به نیروهای قهرمانمان، پیشروی و پیگرد بقایای شبه نظامیان تروریست حفتر است که به داخل فرودگاه طرابلس گریخته اند .

قنونو گفت: نیروهای ما دو روز قبل موفق به  تحکیم حلقه محاصره فرودگاه طرابلس شدند تا برای آزادسازی و گسترش کنترل دولت بر آن آماده شوند .

سخنگوی ارتش لیبی تاکید کرد: طی این هفته موفق شدیم همه پادگان ها در جنوب طرابلس را که کانون حضور شورشیان بود بازپس بگیریم .

او ادامه داد: نیروی هوایی طی ساعات اخیر سه تانک تروریست ها را در قصر بن غشیر و یک تانک را در داخل فرودگاه طرابلس هدف گرفت.

فرودگاه طرابلس یک فرودگاه بین المللی و در 27 کیلومتری شهر طرابلس در منطقه قصر بن غشیر واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت وفاق ملی لیبی رسما آغاز عملیات آزادسازی فرودگاه طرابلس را اعلام کرد

دولت وفاق ملی لیبی رسما آغاز عملیات آزادسازی فرودگاه طرابلس را اعلام کرد