مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-03سياسي

رییس دانشگاه پیام نور سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت گفت


رییس دانشگاه پیام نور سی و یکمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران و جامعه دانشگاهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی، محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

براساس این گزارش ، در متن پیام رییس دانشگاه پیام نور آمده است: سی و یکمین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران و جامعه دانشگاهی، تسلیت عرض می کنم.

امام خمینی (قدس) نمونه برجسته رهبر اسلامی و انقلاب ؛ میراث ارزشمند این رهبر فرزانه و شهدای گرانقدری است که در سال های حماسه  و قیام 15 خرداد در راه اعتقاد خود گام نهاده و شجاعانه در جبهه حق علیه باطق ایستادند.

 امروز به برکت انقلاب اسلامی و حرکت عظیم مردم در سال های حماسه به ویژه  قیام 15 خرداد که جنبشی ماندگار، نقطه عطف و سر آغاز تحوّلات و دگرگونیهای شگفت آور در تاریخ انقلاب اسلامی است، صاحب اقتدار و عزت هستیم و بر همه ماست که به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

رییس دانشگاه پیام نور سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت گفت