مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-03اجتماعي

بازگشت دخترخوانده های خانم مدیر به مدرسه


مدرسه شهید آذریون کمادول بخش سردار جنگل فومن تنها یکی از چند ده مدرسه محروم این شهرستان است که نیازمند نگاه ویژه مسؤولان کشوری و استانی برای بازسازی و نوسازی است.

کارکنان اداره آموزش وپرورش می گفتند این مدرسه در منطقه عشایری و محروم واقع شده اما به خاطر مدیریت خوب و معلمینی دلسوز باوجود تمام کاستی ها از مدارس موفق و مستعد شهرستان است؛ واژگانی چون عشایری و محروم را که شنیدم، خودم را برای رفتن به نقطه ای دورافتاده و صعب العبور آماده کردم.

اما وقتی رسیدیم مدرسه را در دل نعمت های خدادادی، در نقطه ای که من و بسیاری از ایرانیان و جهانیان! از آن عبور کرده ایم، در جاده ای سرسبز و رؤیایی یافتم؛ بعد از شهر ماکلوان به سمت ماسوله که می روی، این مدرسه کنار تابلوی روستای درفشه در علفزارها و سرخس ها پنهان شده است.

ساختمان ویلایی مخروبه! با حلب های زنگ زده قدیمی پشت دیوارهای پر خزه و شکسته اولین تصویری است که از مدرسه شهید آذریون روستای کمادول به چشم می بینم، مدرسه ای دخترانه که مجموعاً 20 دانش آموز در پایه های هفتم، هشتم و نهم متوسطه اول دارد و بیشترشان هم ییلاق، قشلاق دیده و چوپان زاده اند.

آقای علیزاده، معاون آموزشی آموزش وپرورش شهرستان فومن  تعریف می کند پنج دانش آموز این منطقه که به دلیل عدم تمکن مالی و عدم باور والدین به ارزش سواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دخترخوانده های خانم مدیر به مدرسه

بازگشت دخترخوانده های خانم مدیر به مدرسه