مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-03بين الملل

طالبان گزارش سازمان ملل درباره ادامه همکاری با القاعده را رد کرد


ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در صفحه توییتر خود با انتشار مطلبی اعلام کرد: گزارش سازمان ملل متحد در مورد ادامه همکاری و روابط مان با شبکه القاعده را کاملا رد می کنیم و آن را نادرست می دانیم.

- ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در صفحه توییتر خود با انتشار مطلبی اعلام کرد: گزارش سازمان ملل متحد در مورد ادامه همکاری و روابط مان با شبکه القاعده را کاملا رد می کنیم و آن را نادرست می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: ما به تعهدات خود در توافق نامه صلح امضا شده با ایالات متحده آمریکا که از سوی شورای امنیت سازمان ملل نیز تاییده شده است٬ پایبندیم و به مواد آن عمل می کنیم.

سازمان ملل متحد روز گذشته در یک گزارشی اعلام کرد که گروه طالبان علی رغم امضای توافق نامه صلح میان این گروه و ایالات متحده آمریکا به حمایت خود از شبکه القاعده ادامه داده است.

براساس این گزارش٬ سرکردگان گروه طالبان و شبکه القاعده در 12 ماه گذشته شش بار با هم دیدار و گفت وگو کرده اند.

گفتنی است قطع روابط طالبان با گروه هایی که آمریکا را تهدید می کنند از شروط توافق نامه صلح میان آمریکا و طالبان بوده که 29 فوریه امسال توسط زلمای خلیل زاد، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی گروه طالبان در قطر به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان گزارش سازمان ملل درباره ادامه همکاری با القاعده را رد کرد

طالبان گزارش سازمان ملل درباره ادامه همکاری با القاعده را رد کرد