مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-03سياسي

امام خمینی (ره) ودیعه‏ خدا برای ما و حجت و نشانه‏ عظمت الهی بود


یکی از کارشناسان مسائل مذهبی شهرستان بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره امام امت و شهدای 15 خرداد، گفت: شخصیت عظیم رهبر کبیر انقلاب، پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد ، حجت الاسلام کاظم خوش خوی روز چهارشنبه در آیین گرامی داشت رحلت حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد سال 1342  که در شهر بهاباد برگزار شد، از اندیشه و افکار امام امت به عنوان میراث ماندگار در جهان اسلام یادکرد و افزود: می توان با ارج نهادن به آن به حیات این انقلاب نیرویی دوباره بخشید.

وی اضافه کرد: امام راحل شخصیتی منحصربه فرد بود و با نگاه ژرفی که داشت شهدا و رزمندگان اسلام را باعزت نفس پرورش داد و آن ها رمز ماندگاری و حیات این نظام شدند.

خوش خوی تصریح کرد: آن بزرگوار، قوت ایمان را با عمل صالح، و اراده‏ پولادین را باهمت بلند، و شجاعت اخلاقی را با حکمت، و صراحت لهجه و بیان را با صدق و متانت، و صفای معنوی و روحانی را با هوشمندی و کیاست، و تقوا را با سرعت و قاطعیت، ابهت و صلابت رهبری را با عطوفت و خلاصه بسی خصال نفیس و کمیاب را که مجموعه‏ آن قرن ها بندرت ممکن است در انسان بزرگی جمع شود، همه را باهم داشت.

خوش خوی بابیان اینکه امام امت، علمدار اسلام ناب محمدی (ص) بود ،اظهار کرد: روزی که ما پشت سر امام عزیز و علمدار اسلام ناب محمدی(ص)، شعارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) ودیعه‏ خدا برای ما و حجت و نشانه‏ عظمت الهی بود

امام خمینی (ره) ودیعه‏ خدا برای ما و حجت و نشانه‏ عظمت الهی بود