مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-03ورزشي

فعالیت مراکز ورزشی در زنجان منوط به رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به بازگشایی باشگاه های ورزشی گفت: فعالیت مراکز ورزشی در استان منوط به رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به بازگشایی ورزشگاه ها طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا انجام می شود، اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی حامی کادر درمان استان هستیم.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به تبع از وزارت ورزش و جوانان در طول ایام  شیوع  ویروس کرونا کاملا براساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا عمل کرده و همچنان بر اساس این مصوبات عمل می کند، گفت: لغو همه مسابقات ورزشی، برگزاری پویش های مجازی متعدد در راستای حفظ سلامتی، نشاط و پویایی مردم و ورزشکاران مثل پویش ورزش در خانه و پیشگامی در اجرای پویش بخشودگی اجاره بهای باشگاه های ورزشی، تعطیلی اماکن ورزشی، ضدعفونی ادارات ورزش و جوانان و شیفت بندی حضور کارکنان در ادارات در راستای کاهش تجمعات و رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی و.

در راستای اجرای همین مصوبات بوده است.

خلیلی گفت: هم اکنون نیز پس از اعلام ستاد ملی کرونا مجوز بازگشایی باشگاه ها و اماکن ورزشی با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی داده شده و به رؤسای هیأت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز ورزشی در زنجان منوط به رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است

فعالیت مراکز ورزشی در زنجان منوط به رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است