مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 14:052020-06-03سياسي

پیام های امام راحل بار دیگر برای مردم کشور های جهان تداعی شد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز پس از گذشت 31 سال از رحلت امام خمینی (ره) پیام های نورانی ایشان در کشورهای آمریکایی و اروپایی با بازتاب فراوان و گسترده همراه است.

- خمین- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز پس از گذشت 31 سال از رحلت امام خمینی (ره) پیام های نورانی ایشان در کشورهای آمریکایی و اروپایی با بازتاب فراوان و گسترده همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام راحل در خمین اظهار کرد: خداوند منان را سپاسگزاریم که با گذشت 31 سال از ارتحال امام خمینی (ره) توانستیم امسال در شرایط بیماری کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بار دیگر مراسم بزرگداشت رحلت ایشان را با حضور تمامی خدمتگزاران، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 31 سال از رحلت امام خمینی (ره) پیام های نورانی ایشان را در کشور آمریکا، واشنگتن، نیویورک و مناطق مختلف اروپا شاهد هستیم و آثار اسلام و انقلاب اسلامی که احیاگر راه انبیا، اولیا و شهیدان، مکتب اهل بیت (ع)، تاسوعا و عاشورا، مکتب حضرت فاطمه (س)، غدیر و انتظار است، در دنیا قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های امام راحل بار دیگر برای مردم کشور های جهان تداعی شد

پیام های امام راحل بار دیگر برای مردم کشور های جهان تداعی شد