مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 18:002020-06-03بين الملل

مرز زمینی ایران و ترکیه فردا بازگشایی می شود


مدیرکل گمرک بازرگان از بازگشایی مرز زمینی ایران و ترکیه بعد از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- صادق نامدار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مرز زمینی ایران و ترکیه از اسفندماه سال گذشته تعطیل شده بود افزود: از فردا پنجشنبه ساعت 10 و نیم به وقت ایران مرزهای زمینی ایران و ترکیه بازگشایی می شود.

وی با بیان اینکه طرف ترک طی تماس تلفنی با مقامات ایران بر آمادگی بازگشایی مرزهای زمینی با کشورمان از فردا خبر داد و اضافه کرد: مرز بازرگان و سایر مرزهای زمینی ایران و ترکیه از ساعت 10 و نیم فردا پنجشنبه 15 خرداد بازگشایی شده و کامیون و خودروهای ترانزیتی دو کشور می تواند از مرزهای دو طرف تردد کنند.

نامدار با اشاره به رعایت همه پروتکل های بهداشتی در زمینه تردد مسافر و کالا از طریق مرزهای زمینی ایران و ترکیه، عنوان کرد: تمام زمینه های رعایت پروتکل های بهداشتی در مرزهای ایران فراهم شده و آمادگی تردد کامیون ها و خودروهای ترانزیتی دو کشور را داریم.

مدیرکل گمرک بازرگان از تمهیدات بهداشتی و اکیپ مستقر شده وزرات بهداشت (غربالگری) و محل داگت ضدعفونی کامیون ها در مرز بازرگان خبر داد، افزود: تمامی کامیون ها توسط داگت ضدعفونی که از سوی کشورمان در این مرز دایر شده است کاملاً ضدعفونی خواهد شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز زمینی ایران و ترکیه فردا بازگشایی می شود

مرز زمینی ایران و ترکیه فردا بازگشایی می شود