مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-04سياسي

تلاش دشمنان برای تحریف مکتب امام(ره)


باید مراقب باشیم مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب اسلام ناب محمدی است دربرابرش اسلام آمریکایی وجود دارد و شیاطین در تلاش اند که اسلام را تحریف کنند و به جای آن اسلام ابوسفیانی و معاویه ای که امروز اسلام آمریکایی است را ترویج کنند.

- محسن نصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مکتب امام خمینی مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است چرا که بر اساس مبانی قرآن و عترت و عقل است؛  امام بزرگوار ما که همه سیاستمداران شرق و غرب دنیا را ضربه فنی کردند پیرو قرآن مجید بودند و فهم و تدبر درست در آیات قرآن و مکتبی که بر محور قرآن مجید است.

کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان این که مبنای دیگر مکتب امام، عقلانیت است، گفت: عقلانیت مکتب امام عقلی است که می خواهد انسان را بنده خدا قرار دهد و بهشت را نصیب او گرداند چرا که عقل دنیوی که در غرب هم وجود دارد و امام موسی کاظم فرمودند: عقلی که مارا بنده خدا قرار دهد و بهشت را نصیب ما گرداند.

این عقل است نه عقل معاشی که دنبال سودجویی است.

وی در بیان وجود معنویت در مکتب امام، تصریح کرد: نگاه توحیدی داشتن، عبادت و بندگی خدا را انجام دادن، الهی شدن همه امور، جهاد فی سبیل الله، انفاق فی سبیل الله، هجرت فی سبیل الله، کسب رضای خدا در هر حرکتی از جمله ویژگی های بارز امام بود، مشتری اعمال  و رفتار اما خد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان برای تحریف مکتب امام(ره)

تلاش دشمنان برای تحریف مکتب امام(ره)