مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-04فناوري

سرقت اطلاعات و اخاذی با ساخت اپل آی دی


برخی فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات iOS با سوءاستفاده از ناآگاهی و اطلاعات خریداران، برای ساخت یک اپل آی دی، رقم های هنگفتی دریافت می کنند.

- برخی فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات iOS با سوءاستفاده از ناآگاهی و اطلاعات خریداران، برای ساخت یک اپل آی دی، رقم های هنگفتی دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شگردهای کلاهبرداری در فضای مجازی و واقعی، چاپ کارت اپل آی دی در داخل کشور و انتساب آن به شرکت اپل است.

با این حربه که ایمیل و پاسخ به سئوالات امنیتی در اختیار سازنده کلاهبردار اپل آی دی است و به غیر از نام کاربری و رمز، مابقی اطلاعات روی کارت غیرواقعی است، بنابراین پس از گذشت زمانی مشخص صادرکننده کارت اقدام به تغییر رمز می کند و آنطور که پلیس فتا هشدار داده، سایت های پشتیبان طراحی شده توسط کلاهبرداران یا ارایه دهندگان خدمات iOS، هنگام مراجعه کاربران، مبالغ هنگفتی دریافت می کنند.

کاربر آیفون و آیپد پس از قطع اتصال به سرویس ها و اطلاعات شخصی ذخیره شده در فضای ابری شرکت اپل، موفق به بازیابی رمز بر اساس ایمیل یا سوالات امنیتی نخواهد بود.

وقتی کاربران گرفتار این مشکل می شوند، جهت بازیابی رمز عبور ناگزیر هستند به برخی فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات iOS مراجعه کنند و آنها از نداشتن آگاهی و اطلاعات خریداران سوءاستفاده کرده و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات و اخاذی با ساخت اپل آی دی

سرقت اطلاعات و اخاذی با ساخت اپل آی دی