مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-04پزشكي

ارائه خدمات و حمایت های روانی به 1550 خانوار حاشیه نشین کرمانشاه


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه خدمات و حمایت های روانی به 1550 خانوار حاشیه نشین استان در شرایط شیوع کرونا خبرداد.

- ارائه خدمات و حمایت های روانی به 1550 خانوار "حاشیه نشین" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه خدمات و حمایت های روانی به 1550 خانوار حاشیه نشین استان در شرایط شیوع کرونا خبرداد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استمرار بیش از سه ماهه بیماری کرونا، گفت: توجه به سلامت روان در روزهای شیوع این بیماری که مردم عمدتا بیشتر اوقات خود را در منزل سپری کرده و تفریح و مهمانی نمی روند از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین راستا از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا توجه به سلامت روان مردم با تشکیل کیمته بهداشت روان در دستور کار قرار گرفت.

وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در این کمیته، گفت: در تمامی اقدامات صورت گرفته در این کمیته روانشناسان محور اصلی کار بودند و خدمات و حمایت های روانی و اجتماعی را به افراد در معرض خطر از جمله کودکان زیر شش سال، سالمندان، معلولین، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، معتادین، کودکان بی سرپرست، افراد فقیر مناطق حاشیه نشین و بیماران روان ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات و حمایت های روانی به 1550 خانوار حاشیه نشین کرمانشاه

ارائه خدمات و حمایت های روانی به 1550 خانوار حاشیه نشین کرمانشاه