مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-04سياسي

احیای تئاتر پس از کرونا و چند مسئله/ کاهش تماشاگر حتمی است؟


یک فعال حوزه تئاتر معتقد است برای حمایت از تئاتر و بهبود شرایطی که در آن گرفتار شده، دولت تا پایان بحران «کرونا» به گروه های تئاتری سوبسید مناسب تری بدهد و از آن ها حمایت کند.

- یک فعال حوزه تئاتر معتقد است برای حمایت از تئاتر و بهبود شرایطی که در آن گرفتار شده، دولت تا پایان بحران کرونا به گروه های تئاتری سوبسید مناسب تری بدهد و از آن ها حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید لک فعال حوزه تئاتر طی یادداشتی درباره وضعیت گروه ها و سالن های تئاتری و راهکاری که دولت باید در حمایت از فعالیت های تئاتری در نظر بگیرد، نکاتی را مطرح کرد.

در متن این یادداشت چنین آمده است: چهار ماه از تعطیلی مراکز و مجموعه های هنری در پایتخت گذشت.

تقریباً یک سوم یک سال و در حدود 120 روز.

کووید 19 (کرونا) با آمدنش تقریباً تمام فعالیت های اجتماعی را به تعطیلی کشاند و تنها دلیل قانع کننده و قابل قبول برای تعطیلی تمامی مشاغل نجات جان انسان ها بود که با پیشگیری و درمان این دوره چهار ماهه را سپری کردیم و همچنان ادامه دارد.

تقریباً یک ماهی می شود که برخی از مشاغل با تعاریف و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفته اند و در تلاشند که به ثبات نسبی قبل از شیوع کرونا برگردند و بعضاً گروهی نیز درصدد جبران ضرر و زیان های دوران بیکاری و تعطیلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تئاتر پس از کرونا و چند مسئله/ کاهش تماشاگر حتمی است؟

احیای تئاتر پس از کرونا و چند مسئله/ کاهش تماشاگر حتمی است؟