مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-04پزشكي

1750 کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی معدوم شد


رییس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از کشف و معدوم سازی یک هزار و 750 کیلوگرم داروی تاریخ گذشته دامی در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید کمال سجادی اظهار کرد: این داروها در جریان بازدید از داروخانه ها و شرکت های پخش داروهای دامپزشکی، کشف و با تحویل به شرکت پسماند استان مرکزی و با رعایت مسائل بهداشتی معدوم سازی شده است.

وی ادامه داد: در استان مرکزی 32 داروخانه و 8 شرکت پخش دارو و واکسن فعال دامپزشکی وجود دارد که به صورت ماهانه با همکاری بازرسان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند.

به گفته رییس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی 13 گروه از بازرسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان وظیفه بازرسی از داروخانه ها، شرکت های تولید و پخش داروهای دامپزشکی، درمانگاه ها، مراکز مایه کوبی و آزمایشگاه ها را بر عهده دارند.

سجادی در خصوص بازرسی بازرسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از واحدهای تحت نظارت بیان کرد: در این بازرسی ها یک واحد داروخانه دامپزشکی این استان به دلیل برخوردار نبودن از مسئول فنی و بهداشتی با دستور مقام قضایی به صورت موقت مهر و موم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1750 کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی معدوم شد

1750 کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی معدوم شد