مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-04سياسي

ماهر حمود: مهمترین صفت امام (ره) به واقعیت رساندن نظریه اسلام سیاسی بود


رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان با اشاره به ویژگی ها و صفات امام خمینی (ره)بیان کرد: بدون کوچکترین تردیدی مهمترین صفت اصلی ایشان این است که توانست با قدرت ویژه خود نظریه اسلام سیاسی را به واقعیت برساند.

- ماهر حمود: مهمترین صفت امام (ره) به واقعیت رساندن نظریه اسلام سیاسی بود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان با اشاره به ویژگی ها و صفات امام خمینی (ره)بیان کرد: بدون کوچکترین تردیدی مهمترین صفت اصلی ایشان این است که توانست با قدرت ویژه خود نظریه اسلام سیاسی را به واقعیت برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ ماهر حمود، رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان در نشست وبیناری با زائران امام (بیروت) گفت: خاطراتی را که سید عیسی یادآوری کردند قلبم را محزون کرد، ایشان نخستین فردی بود که در سال 1981میلادی در دیدار تاریخی به همراه هیئت کوچکی از فلسطینی ها ما را تا تهران همراهی کرد.

این نخستین دیدار ما با امام خمینی بود و در حقیقت بر امور بسیاری واقف شدیم؛ پس از آن مقاله ای را در روزنامه السفیر ضد کسانی که منتظر پایان انقلاب بودندنگاشتم ؛ آن هم پس از وجود احتمال فروپاشی در زمان ابوالحسن بنی صدر.

وی افزود: میشل نوفل زیباترین مقاله را پس از بازگشتش از پاریس درباره امام در روزنامه النهار نوشت و براین نکته تأکید کرد که امام در حد اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهر حمود: مهمترین صفت امام (ره) به واقعیت رساندن نظریه اسلام سیاسی بود

ماهر حمود: مهمترین صفت امام (ره) به واقعیت رساندن نظریه اسلام سیاسی بود