مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 14:552020-06-04سياسي

دستگاه های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند


دستگاه های حاکمیتی اگر کوتاهی هایی در زمینه گرامیداشت پانزده خرداد داشته اند باید جبران کنند و نباید مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد شوند.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه های حاکمیتی اگر کوتاهی هایی در زمینه گرامیداشت پانزده خرداد داشته اند باید جبران کنند و نباید مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم بزرگداشت پانزده خرداد در شهر پیشوا اظهار کرد: شاه بیت همه موعظه و سخنان امام (ره) این است که جوانان؛ قیامی جمعی برای خدا کنید.

وی افزود: شهرهایی که امروز با نام شهرهای پانزده خرداد یاد می شوند، باید دیار قیام نامیده شوند چرا که قیام برای خدا در پانزده خرداد جلوه ویژه ای داشت.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مکانی که در آن قیام برای خدا اتفاق افتاده؛ مقدس است و در جایی که برای قیام جلوداری شده بهره های تقدس بیشتر است.

وی اذعان داشت: امروز جنگ پیچیده تری مقابل مردم قرار دارد و قطعاً دشمنان سخت تر فشار می آورند و مشکلات بیشتر است، اما آن کسی که در این جنگ گره ای باز کند، قیام برای خدا کرده است.

قمی با تأکید بر اینکه جایی که قیام جمعی برای خدا شکل می گیرد، اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد، تصریح کرد: تاریخ شفاهی و ساختن فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند

دستگاه های حاکمیتی مانع هویت مردمی قیام پانزده خرداد نشوند