مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 15:552020-06-04سياسي

گلزار شهدای قیام خونین 15 خرداد گلباران شد


گلزار شهدای قیام خونین 15 خرداد در مسگرآباد با حضور جمعی از مسئولان و آحاد مختلف مردم گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر ری، عصر پنجشنبه همزمان با پنجاه و هفتمین سالروز شهادت شهدای مظلوم قیام خونین 15 خرداد در مسگر آباد ابتدای جاده خاوران با حضور حجت الاسلام محمودی، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و برخی از مسئولین استان تهران گلباران شد.

حجت الاسلام محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: امسال با توجه شرایط ویژه و استثنایی مراسم سالگرد 15 خرداد محدود شد، ولی از کنار واقعه 15 خرداد به سادگی نمی شود گذشت و از این رو، با حضور خانواده شهدای بزرگوار این مراسم گلباران برگزار شد.

وی اظهار کرد: شهدای 15 خرداد سال 42 در گرما و با پای پیاده و در میان تهدید دشمن بیست و هفت کیلومتر مسیر را در ورامین طی کردند و این شهدا در عصر غربت اسلام، درس بزرگی به ما دادند.

محمودی ادامه داد: امام عظیم الشان وقتی می گویند 15 خرداد را گرامی بدارید، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را می دیدند و خون های مطهر این شهدا بوده که این انقلاب ما را به درختی تنومند تبدیل کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: اگر دیروز مجسمه شاه در ایران  به زیر کشیده شد، امروز می بینیم با الگوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای قیام خونین 15 خرداد گلباران شد

گلزار شهدای قیام خونین 15 خرداد گلباران شد