مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 18:052020-06-04سياسي

حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است


رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

- قزوین- امام جمعه شهر الوند گفت: رمز تداوم انقلاب اسلامی، عبور از مشکلات و غلبه بر توطئه دشمن تنها حفظ وحدت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای 15 خرداد عصر پنجشنبه مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت السلام قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و جمعی از گروه های مختلف مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند ضمن گرامیداشت سالروز شهدای 15 اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه تهدیدات و تحریم ها توانسته در جهان عزت و اقتداری بی نظیری کسب کند و موجب مباهات دوستان انقلاب شده است.

امام جمعه الوند بیان کرد: انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های فراوان توانسته از سختی ها عبور کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کند و امروز هم با اتکا به هدایت رهبر معظم انقلاب از گردنه ها عبور خواهد کرد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از 31 سال از رحلت حضرت امام خمینی سکان این نظام را بر عهده گرفته و امروز افتخار می کنیم جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است

حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی است