مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-05فرهنگي

مهلت دریافت آثار جشنواره «یک دقیقه قرنطینه» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم یک دقیقه قرنطینه ، غلامحسین شاه علی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: - دبیر جشنواره فیلم موبایلی یک دقیقه قرنطینه از تمدید مهلت دریافت آثار ارسالی داوطلبان شرکت کننده در این رویداد تا آخر خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم یک دقیقه قرنطینه ، غلامحسین شاه علی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: به دلیل استقبال هنرمندان و سینماگران جوان از جشنواره، مهلت دریافت آثار که پیش از این 20 خرداد مقرر شده بود؛ تا پایان خردادماه تمدید شد.

شاه علی درباره موضوعات جشنواره گفت: این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان طی دوران قرنطینه برای مبارزه با ویروس کووید 19، راه اندازی شده تا مردم از قاب دوربین های خود، تجربه های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند.

بر همین اساس شرکت کنندگان می توانند فیلم های موبایلی خود با این موضوعات قرنطینه، زندگی، عشق و دین ، قرنطینه، خانواده، کودکان، کمک به فقرا و کمک به دیگران ، قرنطینه، روان، خشونت خانگی، تجربه تنهایی و خودپیدایی ، قرنطینه، بیماری های خاص و سالمندان ، بخش ویژه؛ بی قرنطینه ها (کسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دریافت آثار جشنواره «یک دقیقه قرنطینه» تمدید شد

مهلت دریافت آثار جشنواره «یک دقیقه قرنطینه» تمدید شد