مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-05فرهنگي

دیوید لینچ هم به جمع حامیان سیاه پوستان پیوست/ پیام از قرنطینه


دیوید لینچ کارگردان نامدار و از فیلمسازان بزرگ مؤلف با صدور پیامی ویدئویی از قرنطینه به حمایت از جنبش «زندگی سیاهان مهم است» برخاست.

- دیوید لینچ کارگردان نامدار و از فیلمسازان بزرگ مؤلف با صدور پیامی ویدئویی از قرنطینه به حمایت از جنبش زندگی سیاهان مهم است برخاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از این دی وایر، دیوید لینچ که از 11 ماه می به صورت مداوم از قرنطینه خانگی ویدیوهایی درباره آب وهوا منتشر کرده است، اکنون در گزارش ویدیویی 3 ژوئن خود در محل ثابت فیلمبرداری اش، پلاکارد دست نوشته ای را پشت سرش قرار داده که نشان دهنده حمایت وی از جنبش زندگی سیاهان مهم است است.

در این دست نوشته عبارت دیگری نیز به چشم می خورد: صلح.

عدالت.

بدون ترس در حالی که گزارش وضعیت آب وهوایی لینچ معمولاً حدود 40 ثانیه است، این ویدیو 90 ثانیه است و با خروج لینچ از قاب و تمرکز بر پیام به اتمام می رسد.

دیوید لینچ به جز گزارش آب وهوا، یک مجموعه ویدیوی کوتاه دیگر نیز با عنوان دیوید لینچ امروز چه کار می کند؟ در روزهای قرنطینه منتشر کرده است.

در حالی که لینچ چندان به عنوان فیلمسازی حساس به مسایل نژادی شناخته نمی شود، اما وی در مقاله ای که والچر سال 2017 منتشر کرد این بحث را مطرح کرد که لینچ در آثارش سفیدپوست بودن را سرچشمه همه شرارت می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوید لینچ هم به جمع حامیان سیاه پوستان پیوست/ پیام از قرنطینه

دیوید لینچ هم به جمع حامیان سیاه پوستان پیوست/ پیام از قرنطینه