مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-05سياسي

عدم مبارزه با سن گندم موجب 14 میلیارد تومان خسارت خواهد شد


امام جمعه سلطانیه با اشاره به آفت سن گندم و توصیه به کشاورزان نسبت به سم پاشی محصولات خصوصا گندم گفت: عدم سمپاسی و عدم مبارزه با سن گندم موجب 14 میلیارد تومان خسارت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه، با توصیه به تقوای الهی و با بیان اینکه در عالم شر و بد مطلق وجود ندارد و بلکه همه پدیده های نامطلوب مثل کرونا شر نسبی اند و حتما در کنار شر بودن، خیری هم در آنهاست، اظهار کرد: نباید نزول بلا را منحصر به گناه دانست.

امام جمعه سلطانیه با به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد حضرت امام خمینی ره و با بیان اینکه تحول خواهی از ویژگی های امام راحل بود، گفت: قیام 15 خرداد، مبارزات 15 ساله و پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه روحیه تحول خواهی و تحول آفرینی امام بود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و با بیان اینکه جوانگرایی به معنای نفی استفاده از نیروهای با تجربه نیست، افزود: استفاده از نیروی جوان پرانگیزه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، یک نمونه دیگر از روحیه تحول خواهی است.

حسینی نسب با بیان تصریح به اینکه جامعه تحول خواه و تحول آفرین یک جامعه زنده و پویاست، جمعیت جوان را شرط دیگر تحول دانست و با بیان اینکه ایران حدود سی سال بعد پیرترین کشور خواهد بود، افزایش جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مبارزه با سن گندم موجب 14 میلیارد تومان خسارت خواهد شد

عدم مبارزه با سن گندم موجب 14 میلیارد تومان خسارت خواهد شد