مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-05بين الملل

قطر را به حال خود رها کنید/ مکر زشت به صاحبش بازمی گردد


نخست وزیر سابق قطر در سالروز محاصره کشورش از سوی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از سیاستهای داخلی و خارجی این کشورها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شیخ حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر اسبق قطر در سومین سالروز محاصره دوحه به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بابت مدیریت حکیمانه در دوران تحریم این کشور تبریک گفت.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر با بیان این مطلب افزود: می خواهم کسانی رو مخاطب قرار دهم که با جهل و قلدری خود این محاصره را آغاز کردند، قطر را به حال خود رها کنید و از خود این سوال را بکنید که با سیاستهای داخلی و خارجی خود درخصوص ملتها و منطقه، چه چیزی را به دست آوردید؟ نخست وزیر اسبق قطر خاطرنشان کرد: به آنها می گویم که آنچه شما می گویید درست است، راه حل در یکی از پایتخت های شما است زیرا بحران از آنجا آغاز شد نه از دوحه.

وی در ادامه خطاب به کشورهای حاشیه خلیج فارس اعلام کرد: هر کس که عقل را میزان قرار ندهد و با ملت خود با عدالت رفتار نکند، نمی تواند در رفتار با دیگران، بر خلاف این رویه عمل کند.

شیخ حمد بن جاسم آل ثانی در پایان به این آیه شریفه وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ (مکر زشت به صاحبش بازمی گردد) اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر را به حال خود رها کنید/ مکر زشت به صاحبش بازمی گردد

قطر را به حال خود رها کنید/ مکر زشت به صاحبش بازمی گردد