مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-05سياسي

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان نسبت به محیط زیست گیلان، گفت: فرهنگ سازی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در پیام جمعه رشت که بدون مستمع در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد با تأکید بر لزوم رعایت حیا و عفت از سوی همگان، اظهار کرد: خداوند در این رابطه می فرماید مؤمن کسی است در زمینه شرم و حیا مراقبت کند.

وی با اشاره به 16 خرداد روز جهانی محیط زیست، افزود: وضعیت محیط زیست در ایران به ویژه استان گیلان نامناسب است و در طول 40 سال گذشته متأسفانه هیچ اقدام مؤثری در حوزه مدیریت پسماند انجام نشده است.

امام جمعه رشت به جایگاه دپوی زباله در منطقه سراوان اشاره و با بیان اینکه این منطقه وضعیت مناسب ندارد، گفت: در این سال ها شاهد هستیم که رودخانه زرجوب و گوهرود و تالاب انزلی بلای جان محیط زیست استان گیلان است و بارها در این زمینه به متولیان امر هشدار داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان و متولیان امر باید در کوتاه ترین زمان نسبت به ساماندهی رودخانه زرجوب و گوهرود رشت اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: شاهد ورود شیرابه پسماند سراوان به رودخانه های رشت هستیم که سبب آلوده شدن رودخانه های رشت تا تالاب انزلی شده و مسئولان باید اقدامات ویژه ای برای حل این مشکل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است

محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه/ فرهنگ سازی ضروری است