مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-05سياسي

خوی گرگ صفتی دشمنان اسلام در ظلم به سیاه پوستان نشان داده شد


امروز دشمنان انقلاب و اسلام ددمنشی و خوی گرگ صفتی خود را با ظلم به سیاه پوستان کشورشان نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت اظهار کرد: انقلاب هدیه خدا بود که به امت اسلامی ایران ارزانی شد و برای حفظ آن باید تلاش کنیم، معنویت بزرگترین سرمایه برای حرکت در این مسیر پرتلاطم انقلاب است.

وی گفت: حرکت در مسیر انقلاب بدون توفیق خدا میسر نخواهد بود، در جهت خدمت به مردم و انقلاب نیاز به تقوا داریم تا بتوانیم حرکت های تأثیر گذاری انجام دهیم.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه پیمودن مسیر راه سردار سلیمانی عاقبت به خیری برای انسان دارد، متذکر شد: حوزه های علمیه ترسیم کننده مسیر امام است که البته برخی والدین مخالف فرزندان خود به حوزه های علمیه هستند در صورتی که یک طلبه تبیین کننده راه انقلاب است.

وی تصریح کرد: امام زنده و حیات بخش است و اگر فردی بخواهد حیات طیبه و قرآنی را به دست آورد بدون ارتباط با امام موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه بوی تعفن دشمنان اسلام به مشام تمام عالم می رسد، بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب و اسلام دچار حقارت شدند و چون نمی توانند با هیچ قدرتی مقابله کنند مجبور شدند ددمنشی و خوی گرگ صفتی خود را با ظلم به سیاه پوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوی گرگ صفتی دشمنان اسلام در ظلم به سیاه پوستان نشان داده شد

خوی گرگ صفتی دشمنان اسلام در ظلم به سیاه پوستان نشان داده شد