مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-05سياسي

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند


مسئولان برای حل مشکل ساحل نشینان که معیشت و کسب و کار و درآمد آنها با توجه به شیوع کرونا متوقف شده است چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های اولین نماز جمعه گناوه در سال جدید با اشاره به سخنرانی ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سی و یکمین سالگرد رحلت امام (ره) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی گوشه های دیگری از زوایای شخصیت آن بزرگ مرد همیشه تاریخ را برای همگان روشن فرمودند.

امام جمعه گناوه افزود: رهبری در این سخنرانی به کلید واژه تحول اشاره و فرمودند که امام خمینی (ره) هم تحول آفرین و هم تحول خواه بودند.

وی گفت: امام خمینی (ره)، امام تحول بود و بر این مبنا باید از تحول خواهی و تحول آفرینی ایشان برای امروز و فردای درس بگیریم.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: مصادیق این تحول که برگرفته از راه امام خمینی (ره) است طی 4 دهه انقلاب در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، سیاسی کشور نمود یافته است.

وی ادامه داد: در عرصه سیاست امروز چهره نظام مقدس اسلامی یک چهره پر ابهت و قدرتمند در دنیا است و این مصادیق تحول را از امام درس گرفته و در کشور شاهدیم.

وی با اشاره به این سخن رهبری که امام خمینی (ره) ابرقدرت ها به خصوص آمریکا را تحقیر و شکست پذیری آنها را ثابت کرد اضافه کرد: شکست ابهت قدرت های دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند

مسئولان برای رفع مشکل ساحل نشینان چاره اندیشی کنند