مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-05ورزشي

«تکمیل مدارس» و «مراکز فرهنگی» بردخون در اولویت قرار گیرد


تکمیل مدارس و مراکز فرهنگی ورزشی بردخون در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه بردخون با اشاره به مصادق تقوا اظهار داشت: یکی از مصادیق تقوا، رعایت حقوق دیگران بویژه حق الله و حق الناس است.

امام جمعه بردخون افزود: امانت از موضوعات مهمی است که بسیار سفارش شده و معنای گسترده ای دارد که شامل اموال، ثروت، پست، مقام، مسؤولیت، سرمایه ها، فرهنگ ها و میراث ها می شود که اگر می خواهیم شخصی را بشناسیم تنها به ظاهر عباداتش نگاه نکنیم و در راستگویی و اداء امانت دقیق شویم.

وی اضافه کرد: امانت شامل همه چیز حتی مال و فرزند است و هستی و اعضاء انسان نیز شامل می شود که ضرورت دارد از امانات به خوبی استفاده کنیم و در حقوق مردم امانت داشته باشیم.

خطیب جمعه بردخون با بیان اینکه بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته ابراز داشت: اگر یک فرد صلاحیت نمایندگی ندارد و فرد صالح تری است نباید خود را کاندید کند زیرا نمایندگی برای او حرام است.

رکنی حسینی ادامه داد: هیچ خطری برای جامعه اسلامی مانند مسؤولیت افراد فاقد صلاحیت نیست که لازم است پست به افرادی واگذار شود که شیفته و عاشق خدمت باشند نه تشنه قدرت و مقام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تکمیل مدارس» و «مراکز فرهنگی» بردخون در اولویت قرار گیرد

«تکمیل مدارس» و «مراکز فرهنگی» بردخون در اولویت قرار گیرد